Založ si blog

Výsledok Doby

Dobrý deň, večer ráno podľa toho kedy to čítate.

Rozhodol som sa začať písať o niečom, čo na Slovensku každý pozná, každého to štve, ale nič s tým nerobíme. Áno hovorím o našej vláde a situácii v ktorej sa nachádza skoro každý občan Slovenska. Od výplaty k výplate. Tak ako aj ja aj vy určite poznáte ten pocit na druhý deň po výplate, že keď sa pozriete na svoj účet ste minimálne o 200-300 € ľahší. U mňa je to krutá realita a keď človek zarobí 560 € na druhý deň má okolo 200 na mesiac… Áno je to celkom dosť pre jednoho. Lenže čo keď vás žije viac za taký plat?! Je to problém. A hlavne pre mladého človeka. Ja osobne som síce zo školy 2 roky ale nič iné som nerobil, ako len robil. Doslova muklil. Zobral som si po škole paušál ktorý som potreboval. V pohide využívam ho stále som spokojný aj keď za 33€ ale dá sa to.. Nemusím dávať dokolo na kredit. Späť k téme: každý hovorí že by dal neviem co všetko za to aby mohla byť revolúcia alebo nová vláda… Lenže jedine čo my Slováci všeobecne robíme je že nadavame v krčmách.. Priznajte sa že ste sa aj vy už prichytili… Či už s barmanom alebo kolegami, kamarátmi, neznámymi ba dokonca aj niekedy v obchode pri pokladni s predavačkou. Tu je ten problém v nás. Všetci vieme čo je zlé, aj ako sa to dá skončiť, ale nespravíme preto nič. Ako malý som chcel hrávať hokej neskôr fotbal. Vyrastal som v chudobnejšej rodine, ale musím uznať mojej mame že aj keď sme toho veľa nemali, vždy sme mali čo jesť a do čoho sa obliecť. A tak sa vás pýtam viete na koho robíte? Nie na seba to nieje. Robíte na šéfa a šéf na manažéra manažér na politika. A najhoršie sa u nás majú podnikarelia a szčo.. Áno skúšal som aj szčo… Nemajú na Slovensku podporu pretože máme zlý ekonomický systém a hlavne máme tu našich krásnych zlodejov v sakach za tisíce eur… O čo mi vlastne ide…. Uvedomte si ľudia že my robíme na nich… My… Je to taká pyramidka… Lenže keď sa spodné kamene zdvihnú pyramída padne 🙂 chápete čo tým chcem povedať že?! Ako sa my nevieme vzoprieť systému ktorý je aj tak na dve veci… Na Slovensku by nám trebalo niekoho ako Che Guevaru alebo Castra… Lenže tu je problém kto? Kto nám a našim deťom môže zachrániť krajinu? Jedinec to i nás nebude tak čo ľudia? Revolúcia ? Jediná cesta pre nás tak ako v 2010 Island 🙂 zatiaľ sa s vami lúčim.. A vy si za tedy prelistujte v hlave a spocitajte dva plus dva. Zatiaľ sa lúčim. Čaute dobrý ľudia Slovenská a odkaz wake up… Nebudme ovce povstanme… Zatiaľ peace…

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

Irán, armáda

Explózie v Iráne. Predstavitelia USA uviedli, že je to izraelská odveta, strany konflliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45, aktualizované: 06:28

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1589x
Priemerná čítanosť článkov: 1589x

Autor blogu

Kategórie

Archív